Recenzie (62)
Terč (1985)
Jak ohodnotit opravdu slabý film, když v něm hraje můj děda? :)
Veselá farma (2007) (seriál)
Na Večerníček už nekoukám, ale tohle mě naprosto dostalo. Ovečky! Tak roztomilé... a hlavně tak důmyslné! Ani na chvilku jsem se nenudila.
Luxo junior (1986)
Jé, to je roztomilé, ty lampičky jsou vážně živé! ťuťu :)
Comeback (2008) (seriál)
Ve srovnání s ostatními sitcomy slabý průměr, ale v českých poměrech jsem i za tohle vděčná. Nicméně pořád si radši pustím posté Black Books.
Bulšit (2001)
Geniální parodie. Tleskám za zboření všech teenagerovských klišé a tomu, že si Bulšit dokázal pohrát nejen s komediemi (Prcičky, Taková normální holka...), ale i s tak vážnými filmy, jako je Americká krása. Trocha fekálií přece nikomu neublíží, tohle je kult velikosti Scary Movie :) A s výborným soundtrackem k tomu.
Sylvie (2003)
Hm, ty 4 hvězdičky asi potřebují ospravedlnit. Film prostě není nijak zvlášť úchvatný a docela mě zklamal. Nestačí si jenom najít silné téma a kromě něj nabídnout pouhou omáčku. A vůbec, i to téma je zbytečně zredukované. Sylviin život se neodvíjel jen okolo Teda Hughese - "setkání s Tedem -> svatba s Tedem -> Tedovy nevěry -> sebevražda". Film nezachycuje Sylvii komplexně, spíš bych řekla, že se snaží v různých situacích vykreslit její povahu... ale i tady selhává a padá na průměr. Dělat z citlivé umělkyně paranoidní semetriku, to teda ne. Ale přes to všechno - hurá, konečně se někdo uráčil se touhle zajímavou dámou zabývat! Dávám tedy hvězdičku navíc za nedoceněnou geniální básnířku a budu doufat, že Pod skleněným zvonem se povede víc.
Surrealissimo: The Trial of Salvador Dali (2002) (TV film)
Šílené? To bezpochyby. Když se k tomu nepostavíte jako k dokumentu, ale jako k jednomu z mnoha potrhlých britských seriálů či filmů, můžete být mile překvapeni. Přinejmenším herci stojí za to.
Láska nebeská (2003)
Měním hodnocení na 5 hvězdiček. Co mi na filmu chybělo při prvním zhlédnutí, našla jsem při druhém a třetím. Plejáda mých oblíbených herců a tolik roztomilých situací, v nichž se nacházejí... Hugh Grant jako nesmělý předseda vlády, Colin Firth jako láskyplný spisovatel a samozřejmě Bill Nighy jako starý rocker házející jednu hlášku za druhou... Ah, so British!
Truman Show (1998)
Nemůžu si nepřipomenout jeden text Sleater-Kinney, "Reality is the new fiction, they say / Truth is truer in these days, truth is man-made"... My sice víme, že žádné takové studio s Trumanem neexistuje, ale jak moc se dnešní reality show doopravdy liší ve svém přístupu k lidem, v honbě za tou nejskutečnější skutečností? I přes několik logických zádrhelů je to dobrý film k zamyšlení.
Mamma Mia! (2008)
Co na tom, že je to jenom kýč, hit jednoho léta? Na ABBĚ jsem vyrůstala, pro Colina Firthe mám slabost a při filmu jsem se královsky bavila - ty dvě hodiny jsem neseděla v sále, ale tančila s ostatními na pláži. Úžasně pozitivní!