Recenzie (53)
Narnia: Dobrodružstvá lode Ranný pútnik (2010)
Narniii jsem se léta vyhýbal. Nedostatek fantasy filmů z posledních několika let mě nakonec donutil se na tuhle dětsky-retardovanou trilogii podívat. Všechny 3 díly jsem sjel naráz za cca za 2 a půl hod (díky tvůrcům přehrávačů za šipku doprava na klávesnici pro rychlejší posun). Abych to shrnul: tuny debilních mluvících bobrů, absolutně nesympatická banda dětí a.. to nemá cenu rozmazávat. Přál bych si, aby někdo udělal remake a nasadil do Narnie spec komando, které tam vše mluvící vysřílí, zbytek vypálí a nakonec rozkope skříň, kterou se dovnitř leze.
Black Books (2000) (seriál)
Bernard Black - zpruzelý ir, extrémní kuřák, vysavač vína a majitel zaprášeného antikvariátu. Manny - ex-účetní, který před operací vstřebal malou relaxační knížku a začal doporučovat pomeranče. Pozn.: nezahřívat na vysokou teplotu. Fran - bytost-žena dosahující orgasmů při poslechu pronikavého hlasu moderátora počasí. V žebříčku seriálu na csfd patří rozhodně výš.
Základný inštinkt (1992)
Tenhle film má všechno, tečka. Po shlédnutí jsem měl chuť šoustat jako norek, mít kupu dětí a žít šťastně až do smrti.. "Je to pěkný?" Uch ja!
Armáda temnôt (1992)
Přiveďte sem tu děvku! Aneb svým způsobem jsem král. Ať žije král bejby! ;)
Kult hákového kríža (1998)
Zařvi si oi oi, držku mu rozbij.. Naštěstí jsem nikdy neměl možnost "zakousnout se" a díky bohu za to.
Votrelec 2 (1986)
Největší a nejintenzivnější kino zážitek dodnes. 5 hvězd je secsakramensky málo. Filmová láska no. 01
Ako na vec (2002)
Nejdřiv jsem viděl film, pak četl knihu a pak zas viděl film. Jeden z filmů, který rád pouštím každé své nové přítelkyni. Dead Duck Day, parádní Hugh, jenž zpívá se zavřenýma očima a ostrovní moudro v jednom.
xXx (2002)
Nechápu, jak může být u města titulek "Praha" a přitom coby kamenem dohodil nějaké rakouské nebo švýcarské Alpy, kde navíc všichni češi mluví s ruským přízvukem. By mě zajímalo, jak by se amíkům líbila sopka vedle Sochy svobody.
Jadro (2003)
Z těch všech katastrofických nudo filmů, kde tradičně jako první padne Socha svobody, praskne nápis Hollywood a exploduje Bílý dům (Pozor! Občas dojde i na Evropu, tudíž to odnese Big Ben a Eiffelovka, v krajním případě tuze znalých US scénáristů se jeden podívá i dál do světa. A to si svoje odpíská i opera v Sydney a Taj Mahal) mi je tento z těch posledních let nejbližsí. Tak snad i proto 3*
Telefónna búdka (2002)
Spoiler Alert: Thrillerová chuťovka na které jsem si nesčetněkrát smlsnul. Není to zrovna klenot kinematografie, ale ta jednoduchost, našlapané tempo a geniální hlas Kiefera na konci drátu mě prostě vždycky dostane.