Recenzie (190)
Dvanásť opíc (1995)
Právě sedím a hodnotím svých 10 nej filmů, a asi mi dochází superlatiby ... miluju je všechny ... proč zrovna 12 opic ? Podle mě je to asi nejlepší film se zpracováním cestování v čase. A asi nejlepší film Bruce Willise ...
Votrelec 2 (1986)
Film mého mládí ... dodnes si živě vzpomínám, jak mi bylo šest let a v obýváku se dívala celá rodina. Pamatuju si, jak královna vystoupí z výtahu a já se málem strachy počůrám, skryju se za maminku a klepu se ... tenkrát sem nechápal a bál se dinosaurů ... nezapomenutelný zážitek. Až mi bude 40 a budu mít děti, tenhle film jim pustím ... a ani oni nezapomenou ...
Matrix (1999)
Opravdu tohle potřebuje komentář? Kdo odcházel z kina s neutnou potřebou najít telefoní budku, pochopí ...
Spalovač mrtvol (1968)
Zklamíní nad zklamámí. Po přečtení knihy jsem s nadšením stáhnul film a nevěřil svým očím. Film úplně popírá jednu ze základních myšlenek knihy a to podporu Nebeské a její lásku. Ve filmu se Lakmé přímo bojí (!) svého manžela. Vyčítám filmu i monotónast, absenci heudebního podbarvení i částečnou ztrátu charakteru Karla Kopfrkingla. Pokud jste knihu četli před shlédnutím filmu, nemůžete nesouhlasit. V případě Vás, kteří jste knihu nečetli film se Vám líbil, pak vřele doporučuji k četbě, protože po ní zapomenete na film ...
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Film který spousta lidí napoprvé nepochopí, přesto si ho většina z nich pusí znovu.
Forrest Gump (1994)
Kdo nezná americké dějiny, asi Forresta nevychutná ... kdo zná, nemůže než si užívat neuvěřitelný výkon Toma Hankse ... ztvárnění "idiotů" mne vžycky fascinovalo ... tak jako mne okouzlil Dustin Hoffman v Rain manovi, nebo Pavel Liška, tak i před výkonem Toma Hankse nezbývá než smeknout ...
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Dechberoucí příběh. A hlavně ... zápletka schovaná v stereotypu dní ve věžnici plné masochistických všechoschopných bachařů i vězňů v pravém slova smyslu... Filmové víno tohohle roku (Forrest Gump) se opravdu povedlo ... enjoy ...
Mladé ninja korytnačky (1987) (seriál)
Původní sŕie je úplně super ... novodobé mutace jsou opravdu na zvracení ... tak bacha na to !!!
Hry bez hranic (1965) (relácia)
Sháním ... kdo máte, neváhejte se ozvat !!!
Král Ubu (2003)
GROVNO !!! Jeden z hopdně mála filmů, z kterého umělecké pojetí sálá tak jasně, že ho musí vidět i absolutní laik ... jestli ho docení je ale otázka úplně jiná ... GROVNO !!! 85%