Recenzie (1 013)
Občiansky preukaz (2010)
Viem, ze to nebol dokument, ale vadi mi, ked sa dnesna mladez stretava len so samymi jednostrannymi pohladmi na komunisticke obdobie. Ano, bolo vseliako, ale v kazdom rezime existovalo nieco pekne a nieco spatne. Ani teraz to to nie je inac. Ale film ma uplne vtiahol do deja a opat som pocuval tie "moje" pesnicky, videl tu "moju" partiu. Akurat mi chybal ten strach, lebo ako pubertaci sme si vsadepritomnost estebakov este neuvedomovali...
Wall Street: Peniaze nikdy nespia (2010)
Sklamanie, nezazivne, 2x som zaspal, hrdinsky som to sice cele dopozeral, ale okrem dobrych hercov som nic zaujimave nenasiel. Ba ano, to zvonenie mobilu v 42. minute bolo super...
Preteky so slnkom (1996)
Film ktory ma zaujal, pobavil a bol som zvedavy ako do dopadne. A na moje pocudovanie to bolo celkom stravitelne, vratane konca...
Spoznáš muža svojich snov (2010)
Taka prijemna romantika o tom, ake su vztahy medzi ludmi krehke a popletene...
Nečistá hra (1978)
Verim, ze v case svojho vzniku to musela byt pecka. Ale rozmaznany novodobymi vydobytkami filmarskej techniky, predsa len zub casu je velmi vidiet....
The Runaways (2010)
Skoda, ze za mojej ery, ked som mal tolko rokov co dievcata vo filme, som nemal moznost pozriet nieco taketo. Hudba znama, moje srdcovky, na ktore sme naozaj bolo namotani, takze mna ten film chytil viacej, ako tych, co to nezazili.
Nebezpečná známost (2005)
Nejak ma to nenadchlo a kvoli zaverecnej scene nebudem dvihat hodnotenie.
Centurion (2010)
Az na par scen to bola nuda zamiesana s nepriehladnostou postav a neuveritelnym dejom.
Piraňa 3D (2010)
Jeden z mala dobrych horovov pomiesanych s erotickou podivanou poslednej filmovej dekady... A to som to videl 2D !
Bílý lev (2010)
Pekny prirodopisny film, nic viac, nic menej. Ale videl som aj lepsie.