Recenzie (17)
Sedem životov (2008)
👌👍👌👍
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
perfektny film
Miesto pri mori (2016)
kľudne to mohlo mať ešte hodinu...super film
Ohnivé tornádo (2015) (TV film)
5 minut a stacilo....
Nymfomanka I. (2013)
horšie to už ani nemohlo byť
Sully: Zázrak na rieke Hudson (2016)
perfektny film
Nočné zvieratá (2016)
perfektny
13 hodín: Tajní vojaci v Bengázi (2016)
super film
Noc v New Yorku (2014)
dobra blbost
Hamilton: Keď ide o vašu dcéru (2012)
hrozne rýchle