Obľúbené filmy (10)
Vtedy na Západe (1968)
Krstný otec (1972)
Spalovač mrtvol (1968)
Hnusně mrazivé drama, s hořkou příchutí komedie, pro silné povahy. Film o přerodu člověka v monstrum. Karel Kopfrkingl, chce zachránit co nejvíc dobrých duší a má k tomu příhodné zaměstnání a tak koná zlo, o kterém si myslí že je dobro. Nejlepší český film s Rudolfem Hrušínským, který hlavně stojí a mluví a to bohatě stačí. Tak co, chceš věneček, nebo rakvičku?
Werckmeisterove harmónie (2000)
Obchod na korze (1965)
Posledné večery na Zemi (2018)
Náročné na sledování a zároveň hypnotizující. Zmatené, stejně jako když se probouzíte ze sna a chcete si poskládat jednotlivé útržky událostí. Je to jako sledovat dva filmy. První část, je melancholická detektivka o vzpomínání a hledání a druhá část je téměř hodinová čarovná meditace, na jeden záběr natočená ve 3D. Magická hudba s kamerou vás ukolíbá a vy přestanete vnímat hranice mezi snem a skutečností. Nebo vás tento nedivácký zážitek, kde je spíš forma než obsah unudí a vy na něj rychle zapomenete.