Recenzie (7)
Trou de fer: Železná diera (2011)
Nedychal som pri tomto dokumente. Obdivujem tych "blaznov", co sa nato dali a presli ten kanon. :)
Vysoké Tatry - Divočina zamrznutá v čase (2007) (TV film)
Nádherný dokument o ešte krajšej veci - Vysokých Tatrách.
Cesta do stredu Zeme (2008)
Neskutočne primitívny dej s príbehom ktorý by som zbúchal za 10 minút na kolene. A nezachránil to ani Fraser.
Zkažená mládež (2007)
Takýto emocionálny aký som zažil pri tomto filme som už dlho nie!!! Rozhodne jeden z najlepších filmov aké som videl v tomto období... (a to som videl aj Temného rytiera!)
Rallye smrti (2008)
Tak toto bol ako by Česi povedali - "nářez"!!! Našlapaný film s množstvom akčných scén a Stathamom zaručili to,že som sa počas filmu nenudil a nezýval! :)
Asterix a Olympijské hry (2008)
Toto bol akože Asterix a Obelix? Ani náhodou. Kde je tá vtipnosť predchádzajúcich filmov od ktorej som sa až válal po zemi??? Veď tam ani nerozprášili polovicu Rimanov... No hrôza.
Hmla (2007)
Po tomto filme som zistil, že je lepšie si v živote počkať ako robiť unáhlené závery! Darabont skvelý ako vždy....