Recenzie (72)
Oz (1997) (seriál)
Šílený seriál.
Trhlina (2019)
Zatímco u knihy byl slabší jenom závěr. U filmového pojetí si nejsem jistý, jestli zde bylo vůbec něco správně.
Sowon (2013)
Emocionalně vyčerpávajici přiběh. Stačilo vidět jednou ale 5* jasných.
Bleeder (1999)
Drsná posledni pul hodina zvedla moje hodnoceni. Kim Bodnia exceluje v tomhle thrilleru.
Sedem (1995)
Obžerství, lakota, lenost, chtíč, pýcha, závist a hněv. Dokonalý krimi thriller.
Dvanásť (2007)
Ruská kopírka amerického veledíla. Z 12 rypáku, které jsou na obrazovce 95% času, není nikdo sympatický. Konec v podstatě taky nepřekvapil.
War Machine (2017)
Tomuhle filmu chybí hodně, i přesto jsem se bavil a to hlavně díky zábavnému Pittovi.
Mestečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Natož jak velkou slávou oplývá tento seriál jsem byl hodně zklamán. Hudba se skládá ze 2 otravných znělek, ze kterých mi začalo být zle, už v třetí epizodě. Herci debilně přehrávají své podivné postavy, které někdy hraničily s debilitou. První sérii jsem dokoukal z donucení a na další se nechystám.
Domek z karet (2013) (seriál)
"Žádny spisovatel neodolá dobrému príbehu a žádny politik neodolá slibúm, které nemúže splnit." Poslední sérii Netlfix totálně zabil tenhle seriál.
Assassin’s Creed (2016)
Tohle ani Fassbender nezachránil. Absolutně zpackaná režie, debilní scénář = další filmový brak podle hry. V Ubisoftu třeba vydají DLC, jak je jejich zvykem a film bude koukatelnější.