Recenzie (17)
Gravitácia (2013)
Na velkém plátně a ve 3D úžasná podívaná.
Sinister (2012)
Parádní atmosféra, parádní lekačky (sice předvídatelné, ale fungují)... ale ten konec byl vážně slabý. Škoda.
Prvotný strach (1996)
osobně Richarda zrovna nemusím, ale tady to bylo úplně jedno. Výborný film a Edward?Aaron?Roy?:-)
Žiji! Přežil jsem havárii letadla v Andách (2010) (TV film)
Velmi silný dokument. Pro ty, kdo viděli film Přežít vřele doporučuji. Spousta zajímavých informací
Doktor od jazera hrochov (2010)
Zklamání. Přečtěte si radši knížku. Postavy doktora Dobeška a tchýně jsou vystiženy dle předlohy celkem dobře, jinak je to trapnota až na půdu.
8 MM (1999)
plně souhlasím s uživatelem TheMaker, špatné to není, ale asi jsem také čekal víc
Hriešny tanec (1987)
Tohle ne. To pro mne není. Jedna hvězda za písničku
Vojnový kôň (2011)
Tak musím přiznat, že jsem docela zklamán.
Svetová invázia (2011)
Tohle byl sakra slabej film. A to jsem se na to docela těšil.
Občiansky preukaz (2010)
tak tohle se opravdu povedlo.