Recenzie (21)
Umbrella Academy (2019) (seriál)
Hvězda dolů za Ellen Page, která se moc do seriálu nehodila. Konec byl natolik useknutý, aby všichni žíznili po druhé sérii. A jeden malý spoiler - zajímavé bylo vyobrazení boha jako malé holčičky jedoucí na kole po lese, dlouhé vlasy a hnědá pleť, to bylo osvěžující.
Green Book (2018)
Po zásluze jeden z nejlepších filmů roku 2018. Krásný příběh o tom, jak úplně rozdílní lidé dokáží jeden ze druhého udělat lepšího člověka. A opět ukázka toho, jak je rasové téma v USA stále nevyčerpatelný zdroj příběhů. V USA jakoby stále měli potřebu se z této minulosti nějak vykoupit a točí o tom stále více filmů, ale bohužel minulost vrátit nelze. Oskary toto téma letos asi opět ovládne, ale Aragorn by si v tomto případě také nějaké to ocenění zasloužil ;)
Motýľ: Útek z väzenia (2017)
Charlie Hunnam jako nový Heath Ledger! Bez shlédnutí originálu hodnotím velmi kladně, jeden z top filmů o útěku z vězení. Hvězda dolů za velmi viditelné kulisy Paříže, když se děj přesunul do přírody a vězení, tak už se na to dívalo o dost lépe.
American Animals (2018)
Emoce prožívané s hlavními postavami naplno. Doporučuji i kvůli skvělému výkonu Evana Peterse.
Venom (2018)
Top film hlavně kvůli Tomovi. Jediná věc, která tloukla do očí byla paruka Michelle Williams a její herecký výkon. Heath Ledger se musí obracet v hrobě. Né vážně, proč prostě nemohla hrát se svými krátkými vlasy? Dnes už si profi paruku umí nakamuflovat každá druhá instablogerka ;) Ale zde se to nepovedlo.
Carrie Pilby (2016)
Skvělá romantická komedie, pokud jste přesyceni americkými hysterickými filmy, tak toto vás sveze na jiné vlně. Pozvolné poklidné tempo, milý lidé a jejich příběhy, inteligentní humor. Film po kterém budete mít dobrý pocit a budete se cítit fajn. *****
The Cloverfield Paradox (2018)
Uprostřed filmu jsem si říkala, že by z toho měl být spíše seriál, že by z toho bylo spoustu dobrých zápletek a dějových linií, dalo by se podívat třeba do několika těch dimenzí, jak se ty postavy prolnou, nebo co předcházelo tomu, než se zamotala postava z jiné dimenze do kabelů atd. Pak ale přišel konec a ten to všechno zabil.. škoda převeliká.
London Road (2015)
Když se chceš podívat na film s Tomem Hardym a pak zjistíš, že to je bizarní muzikál na motivy vražd dle skutečného příběhu. Jen pro hodně otrlého diváka, vizuálně pěkné, ale poslouchat se to nedalo. Tom se tam objeví na dvě minuty :D
Dunkirk (2017)
Několik časových rovin, které do sebe postupně zapadnou. Skvělé záběry ze vzduchu. Hardyho hraní pohledem. Napínavý soundtrack. Styles a jeho první filmová role. To vše udělalo z filmu hodně pěkný zážitek. A netrvá to tři hodiny, jako většina současných filmů, takže paráda ;)
Úkryt v ZOO (2017)
Slzy v očích od začátku do konce a navíc ještě čeští herci po boku těch hollywoodských, no prostě bomba, moc doporučuji *****