Recenzie (23)
Chudiatko (2023)
Velká pochvala pro Emmu Stone, že do tohohle šla. Dafoe neumí nepotěšit a Ruffalo si to hodně užíval. Škoda, že dekonstrukce byla zaměřena jen na sex, v souladu s dnešní feministickou ideologií. Hudba někdy vyloženě nepříjemná.
To sa mi snáď len zdá (2023)
Ne, ne, ne. Nápad dobrý, realizace hrozná. Komedie to není (jediný vtip "konečně jsem se zapojil") a jako thriller slabé. Tvůrci "sociálních satir" snažících se vyjádřit k nějakému palčivému tématu nechť si nejdříve pustí třeba Truman Show. Hudba uspávající. A u filmů běžících na velkém plátnu bych očekával, že nebudou točeny na kameru s mizerným rozlišením.
Anděl na horách (1955)
Nenene, celá ta linie s prověřováním budoucí snahy mi přijde vrcholně trapná.
Profesionáli - Starého psa novým kúskom nenaučíš (1978) (epizóda)
Profíky mám rád, ale tady byl děj zcela stupidní.
Barbie (2023)
Skvělý Gosling, velmi dobrá Margot, feministické poselství nijak nevadilo (na prdel dostávaly i ženy a popis toho, co všechno ženy musejí a zároveň nesmí, byl nejlepší část scénáře). Výborné přebíračky z jiných filmů (Vesmírná oddysea super) a celkově skvělá zábava. Jen kvůli té závěrečné scéně s autorkou Barbie nedám pět, tam se to moc nepovedlo.
Columbo - Zabudnutá dáma (1975) (epizóda)
Dost smutný, ale právě proto jeden z nejlepších dílů. Klobouček před Janet Leigh, ale i John Payne byl brilantní.
Zúbková víla (2022)
Animace jako v dobách jedničky, případně dvojky Toy Story. Hlavní hrdinka lže, krade, cpe se čokoládou (a je tedy tlustá ...), synáčkové ekologického aktivisty taky k pohledání, no a strašení tam je, ne že není. Tak do těch 5 let věku asi dobré.
Trojuholník smútku (2022)
Zlatej Buňuel, toto už nikdy ne. Otřesné zakončení.
V tieni (2012)
Nerealistický děj a závěrečná sebevražda (rozhodnutím, ne provedením) hlavní postavy z něj dělá naivního idiota.
Princ mamáčik (2022)
Ne, bohužel ne. První část jako komedie (šišlavé šilhající čarodějnice à la Troška), poslední třetina jedno velké jakobyhorrorové WTF. Závěrečná píseň za nula. Body dávám za jen Kubařovou (to je tak nádherná ženská ...) a Javorského (nádhernej chlap).