Recenzie (42)
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Tak takhle Burtonovka mi vůbec nevadila. Naopak jsem byl příjemně překvapen a bavil jsem se až do úplného konce. KostiPsíka jsem si dokonce zamiloval, jediné co mi trochu vadilo byl zpěv, který ve filmu nemusím.
Planéta 51 (2009)
Já se příjemně bavil a to jde, ne? Rover je skvělý, dubing postav se povedl a některé gegy mě málem stály bránici. Nápad o "útoku mimozemšťanů" naruby je ještě víc podkreslen všema narážkama na oblíbené kultovní sci-fi. Malý Alien jako psík je taky boží.
Superhrdina (2008)
Alespoň jsem se občas zasmál a uteklo mi 85 minut života, škoda jen, že většinu vtípků už jsem viděl dříve, nebo byly tak trapné, že zůstával rozum stát. Jediné co mě doopravdy dostalo byl breakdance na steně.
Simone (2002)
Pohodová oddychovka, takové filmy mám rád, nejsou postaveny na široké škále diváků a občas vás i nutí přemýšlet. Velkým plus je shrnutí hollywoodského pokrytectví do skoro dvou hodin.
Avatar (2009)
To, co přišlo až úplně na konci, jsem toužebně očekával od takové poloviny filmu. Škoda toho, dalo by se na tom postavit trochu víc. Po technické stránce skvost. I příběh, když se nad tím občas zamyslíte, překračuje celkem dost svých bb předchůdců. Všechno natažené na bezmála dvě a půl hodiny dává dohromady 5*. Nečekal jsem nic složitého a dostal jsem přesně to, co po filmu chci. Někdy mi přijde že bych si to i rád vyměnil s nějakým tím modráskem.
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008)
A znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu. A když už si myslíte, že je konec, když už si myslíte, že ho rozbitá lžička zastaví, rozepne svoji bundu a odhalí stovky dalších lžiček a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu... Geniální
Moon (2009)
Co se může stát s človekem, několik let zavřeným tisíce kilometrů od domova? Tohle ne... Tohle by vás ani ve snu nenapadlo. Naprosto skvělá atmosféra, jediněčný příběh.
Cloverfield: Monštrum (2008)
Víte, mi je jedno, že tenhle "nápad" tu už byl v záhadě Blairwitch. Rozdíl mezi těmito snímky je dost podstatný, tam nebylo co točit. Sice vás občas zarazí, že hlavní hrdina se radši stará o kameru než o sebe, ale znáte američany. Tenhle film jsem vidě už 3x a ještě mě neomrzel.
Zápisník smrti (2006)
Tento film nedoporučuji vidět "podruhé", jelikož to vybízí k hledání nesrovnalostí a chyb. Na jeden zátah je to geniální dílo a Tatsuya mi osobně ohromě přirostl k srdci, jako herec je opravdu dobrý. Děj je celkem mozkově náročný, ale co v dnešní době není, že? Každopádně asi není určen jako popcornová záležitost a pokud ho nebudete sledovat osamotě a v klidu, nebudete z něj mít až takový prožitek.
Božský Bruce (2003)
Komedie která neurazí ani nenadchne. Jim Carrey to místy přehání a tytam jsou doby masky a dokonalé komiky. Jako rodinný film dobré, stejnětak jako odpočinková záležitost. 60%