Obľúbené seriály (10)
Doktorka Zoe (2011)
O.C. California (2003)
Upírske denníky (2009)
Tři kluci a nemluvně (2012)
Super oddychovka. Dost jsem se u toho i nasmála. 80%
Vlčí mládě (2011)
1. serie nic moc, ale pak se to najednou rozběhlo. Neustále se děje něco nového. 5. serie je pro mě už pěknej mazec. Těžké držet krok s režisérem. Jinak moc jsem si oblíbila postavu Stilese (Dylan O'Brien). Je zábavná a rozhodně spestřuje seriál.