Obľúbené filmy (7)
Goldfinger (1964)
Rodinka úžasných (2004)
Pacho, hybský zbojník (1975)
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
X-Men: Prvá trieda (2011)
Prepáč Logan, ale aj po tvojom pozretí ďalej trvám na tom, že Prvá trieda je najlepším X-Men filmom. A neviem, či sa to niekedy zmení.