Recenzie (424)
Casanova (2005)
Milé, úsměvné a i vtipné. Především Jeremy Irons, Oliver Platt a Omid Djalili mě bavili celý film, a proto jsem ochoten odpustit tu scénu s balónem :)
Pevné puto (2009)
Takhle mě na konci filmu v poslední době málokdo zklamal, Jacksone styď se! Musím říct, že posledních deset minut (rádobydojemná scéna) mě neuvěřitelně iritovalo. Jinak k tomu, co se odehrávalo předtím zas až tolik výtek nemám, naopak jsem byl po ne příliš optimistických komentářích připraven na daleko horší materiál. Snad jen té kýčovitosti některých obrazů mohlo být méně. Každopádně se mi film jako celek pod kůži rozhodně nedostal a ty tři hvězdičky jsou snad jen za zajímavé téma.
Cesta (2009)
Asi nejlepší ztvárnění postapokalyptického světa co jsem viděl. Co může být děsivější něž představa, že už nezahlédnete slunce a modrou oblohu, a když už někoho potkáte, tak vás bude s největší pravděpodobností chtít sníst. Děkuji nechci. Film dělá velkým to, že se nesnaží být velkým. Shlédl jsem dvdrip, ale jsem toho názoru, že by stálo za to, jít na to do kina.
Memento (2000)
Výborné, jen mi něco nedovolilo dát pátou hvězdičku.
Horšie to už nebude (2006)
Originalita scénáře, to je hrozně prima věc, zvlášť když je podpořena i těmi "malými" věcmi okolo. Tady si to výborně sedlo s herci, kteří posunuli film o stupínek výš. Pobaví i dojme.
Kriteri 2 (1988)
Totéž co jednička...
Kriteri (1986)
Oblíbená blbůstka z mládí, ač to zahrnuje žánr sci-fi a horor (ehm?), tak je to zábavné..
Vyháňač diabla (1973)
Ale bál jsem se...
Šťastlivci (2008)
Hrozně příjemná road movie. Až jsem občas nostalgicky vzpomínal na své vlastní cestování. Jinak k filmu jsem se dostal přes filmografii Rachel McAdams a hanba mi, že jsem jí po měsíci, kdy se mi film válel v počítači, nepoznal a neustále si říkal, jaká to je sympaťanda :)
Faunov labyrint (2006)
Přiznám se, že před samotným shlédnutím jsem o filmu věděl jen to, že je od Guillerma del Tora, a že se v něm vyskytují neviděná stvoření. Proto jsem byl překvapen, že větší část je věnována drsné realitě konce 2.světové někde ve Španělsku. To je ovšem věc, která byla nezbytná k tomu, aby se divák dovtípil, že nešlo o pohádku. Faunův labyrint byl jiný, než jsem si asi představoval, ale rozhodně nebyl horší. Mám rád Hellboye, ale tohle se mi líbilo určitě víc. Tak snad abych se těšil na Hobita :)