Recenzie (85)
Pelíšky (1999)
Nejlepší porevoluční film ne-li nejlepší český film vůbec navíc plný skvělých hlášek a výborného obsazení.
Simpsonovci (1989) (seriál)
Legenda mezi animovanými seriály, na kterou nezapomenu, zvlášť na výborný český dabing, a budu mít vždy rád.
Vesničko má středisková (1985)
Taky sem se pěkně kochal tímto filmem
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Povedený film o fiktivním českém géniovi
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Skvělá komedie, tedy moje nejlepší, s hláškami, které neumírají a člověk se u nich vždycky zasměje.
Mlčanie jahniat (1991)
Co dodat k tomuhle vynikajícímu thrilleru s podle mě nejlepší thriller-horrovou scénou ze které mi ještě teď leze mráz po zádech. Jednoduše rečeno, na tento thriller člověk jen tak nezapomene.
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Neexistuje snad žádný film s tak úchvatným začátkem, vylodění na Omaha Beach v Normandii je filmově zvládnuto přímo bravurně a spolu s postupným příběhem tvoří nezapomenutelný válečný filmový zážitek.
Obchodník so smrťou (2005)
Úžasný a zajímavý film, který zaujme už počáteční scénou s cestující kulkou od výroby ke střelbě, poutavým příběhem a jak jinak než skvělým a samozřejmě vy*ebávajícím koncem.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Co k tomu dodat, vynikající zápletka a konec, a taky zajímavost po mě, že po každém shlednutí se mi tento film čím dál víc líbí, nemám nic k vytknutí, tomuhle filmu prostě prvenství opravdu patří.
Vyprávěj (2009) (seriál)
Vyjímka v dnešní šedi odpadních seriálů a to nejen díky svému retro námětu a sympatickým postavám.