Recenzie (18)
Whiplash (2014)
Jeden z nejpovedenějších hudebních počinů. Ne, takhle to v hudbě opravdu nefunguje a nemělo by. Film hodně těží z některých muzikantských klišé a svou hudební nekompromisností dosti zkresluje obraz a smýšlení muzikantů o hudbě. I tak ale bravurně natočeno.
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
Musím říci, že první část filmu postrádala trochu spád a bál jsem se, že film nezvládne být celou svou délku zajímavý a poutavý. Nicméně právě tehdy se všechno tak nějak rozjelo a začalo to dávat smysl. Sice jsem nečekal, že z filmu nakonec vzejde idylická pohádka pro mladistvé, ale i tak jsem se skvěle bavil. 9/10
Hrnec a dub (2017)
Tak přesně tenhle film je důkazem, že i se skvělou kamerou a produkcí se dá vytvořit špatný film. Film si svým neuspořádaným dějem a nelogicky se opakujícími motivy hraje na avantgardní závažné drama. Nicméně i přes dobře odvedenou práci hlavní postavy (Sadaf Foroughi) selhává ve výpravnosti i scénách. Scénář se snaží působit umělecky, ale nelogicky zasazené nicneříkající fráze ze slavných děl jsou do filmu napasované v dosti nevhodných a nesouvisejících momentech. 2/10 jen kvůli kameře a slušným hereckým výkonům.
Medvěd Brigsby (2017)
Naprosto skvělá komedie, která vás zaručeně rozesměje a zároveň dovede k zamyšlení. 10/10
Česko hledá prezidenta (2018) (relácia)
Karel Voříšek: "Ano, je to tam! Už nás sledujou 2 miliony diváků!" Diváci: "Hurá, sláva"- bouřlivý potlesk Proč mi tento pořad spíše připomíná charitativní akci, kde takto počítají peněžní příspěvky? Je to špatným moderováním Voříška nebo snad lidmi, kteří se chovají jako pominuté ovce a při zaslechnutí jména svého favorita nadšeně křičí, skandují jeho jméno a tleskají, a na jméno protikandidáta naopak bučí a křičí nadávky? Myslím, že od každého něco. Takže příště prosím bez lidí a bez Voříška. Jo, a taky bez Zemana ;-)
Mária Terézia - Season 1 (2017) (séria)
Velmi kvalitní projekt, který by si zasloužil možná i více podrobněji rozebíraných dílů. Děj plyne rycle, ale jinak skvělá výpravnost. V prvním díle zatím trochu příliš mnoho času věnováno romantice, ale na druhou stranu je nutné pozdvihnout, že se film nesnaží svým scénářem napodobovat starý jazyk a vyjadřování a nebojí se v tomto ohledu progresivně tlačit moderní vyjadřování, které je mi jako divákovi mnohem bližší a film díky němu není nudným historickým dramatem. 9/10
Zdravotní test národa (2017) (relácia)
Cože? Co že to sleduješ? Zdravotní test národa? To je Barrandov nebo Barrandov Plus? Česká televize? Hlavní vysílací čas? Vážně? Pardon, ale tento pořad opravdu v ČT nemá co dělat. Trapné, nahrané, informační hodnota nulová, herecký výkon slabý. Prosím, já chci zpátky Nejchytřejšího Čecha! :-D
Trapný padesátky - Buchta pro Bohouše (2017) (epizóda)
Uřvané, bez nápadu a opravdu trapné. Je mi zároveň velmi líto chudáka Viklického. Jeden z našich nejlepších jazzových pianistů. A i nepochybně nejhorší seriál české televize má na to, aby ho zaplatil. Opravdu k pláči :'(
Úplní cudzinci (2016)
Skvělý originální nápad. Ze začátku jsem se skvěle bavil. Bohužel ke konci už to byla jen spousta křiku a hroutících se osob a přišlo mi to trochu časově přetažené.
Škola rocku (2003)
Luxusní film! Pěkný originální příběh, který každého hudebníka i nehudebníka musí zaujmout, velká porce inteligentního humoru, skvělá zvuková stránka filmu a to celé v podání Jacka Blacka, který ve filmu skutečně září. 10/10