Obľúbené seriály (8)
Dexter (2006)
Párovanie (2000)
I na poněkolikáte pořád na plný počet.
Prefíkaná banda (2004)
První série občas trochu za vlasy přitažená. Druhá místy na hranici geniality. Od třetí trochu kolísavá (ale nijak zásadně) kvalita, občas trochu křečovitá snaha o únik ze schématičnosti. Od sedmé série trochu dojem snahy o oslovení amerického diváka, taková trochu vycoolovanost ala Guy Ritchie, dá se na to zvyknout, ale kabaretně-operetní projev záporáků, pardon - cílů, mi trochu vadil. Nicméně celkově je to natolik zábavné, že těch 5* v pohodě dám.
Misfits: Zmetci (2009)
První série spíš na 3*, ale druhá je každým dílem lepší. Po zhlédnutí třetí série zvyšuji na celkových 5*. Nástupce nesympatického Nathana je tak o dvě třídy výše. Poslední série v pohodě, ale už to jede tak nejak jen setrvačností. 4ili podtrženo, sečteno výsledek 4*.
Black Books (2000)
Mám rád lidi, co nemají rádi lidi :-)
Teória veľkého tresku (2007)
Hodnocení v rámci 1. a 2. série. Postupná snaha o přiblížení masám novější díly poněkud degraduje. Pátá série je tak na 1*, jenom Halloweenová epizoda za něco stojí. Šestá série sice nedosahuje kvalit prvních dvou, ale v podstatě všechny díly jsou zábavné.
Kráľovstvo (1994)
K seriálu jsem se dostal se zpožděním, ale i po letech je vynikající. Doufám, že Levné knihy vydají i druhou řadu.