Obľúbené filmy (5)
Princezná Mononoke (1997)
Prvni anime film, ktery jsem v zivote videl. Musim rict ze po prvnim shlednuti me zaujal tak, ze jsem okamzite musel videt i dalsi Miyazakyho snimky. Muze za to predevsim vytecny pribeh a velice zajimava animace a celkove ztvarneni a specificka atmosfera, ktere u me i po skonceni filmu zanechala hluboky dojem. Kdo nikdy nevidel zadne anime, tento film vrele doporucuji, myslim ze se zalibi kazdemu.
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Famozni zakonceni neuveritelne trilogie, podle neuveritelne knihy. Prestoze by se dalo najit par vyhrad, hlavne co se tyce podle me zbytecnych odchylek od knihy v nekterych mistech, neni to nic az tak zasadniho. Vzdycky jsem si rikal, ze je to nenatocitelne, ale evidente sem se sekl. Btw vsem doporucuji director's cut, v tomto dile je pridanych scen opravdu hodne, z toho nektere dost podstatne (sestreleni Sarumana napr.)