Recenzie (65)
To Kapitola 2 (2019)
Popravdě nechápu ty negativní komentáře. Dle mého to bylo výborné zakončení prvního dílu, které drží laťku a velmi pěkně se následuje knižní předlohy. Děkuji za to.
Burákový sokol (2019)
Film, který tě znovu donutí věřit v lidskost...Krása...
Město podivínů (2018)
4,5*
Joker (2019)
4,5*
Frajer Luke (1967)
Vejceeee, the best from the movie, but anyway the film is superb...
Lidská stonožka (2009)
Souhlasím s Verbalem, to prostě nejde hodnotit na této škále hodnocení, které ČSFD nabízí...
Agresivní virus (2014) (seriál)
1. Série
Interstellar (2014)
Netřeba komentáře, film který vás emocionálně vtáhne, vcucne, nasaje a i po desátém zhlédnutí vám má co nabídnout. Neskutečný film se skvělým scénářem, výpravou a hudbou by se měl promítat všem lidem napříč galaxiemi a všemi rozměry. Absolutně fenomenální.
Dunkirk (2017)
Nejslabší Nolanovka za celou jeho éru, místy nešťastně použitá hudba, špatný štřih a posloupnost scén, který nedává smysl. Pro mě zklámání roku.
Rozpoltený (2016)
Zjevení 2017. Neskutečný film, neskutečné výkony, neskutečný scénář, neskutečný závěr. To chceš....