Recenzie (8)
Like House (2021) (relácia)
Neni možný tohle
Cats (2019)
Ne že by mě tak trápil ten bizarní vizuál spíš je to strašná nuda
Godzilla II: Kráľ monštier (2019)
Lidskou příběhovou linku zachránil svým výkonem Ken Watanabe a fighty monster byly docela fajn. Jinak nic moc.
Pokémon Detektív Pikachu (2019)
Bez Reynoldse by to byly tři.
Hellboy: Kráľovná krvi (2019)
Měním názor. Jen ten fight s obrama je za 5.
Avengers: Endgame (2019)
Dokonalé zakončení série. Chvilku jsem přemýšlel nad 4 hvězdama, ale ten rádoby kritik frantababaf mě nasral s tim odpadem, debílek, takže jasnejch 5.
Kominského metoda (2018) (seriál)
Už dlouho hledám náhradu za neobyčejně obyčejný Master of None. Díky bohu za Kominskyho.
Dobrý Will Hunting (1997)
Chtěl jsem matematiku, dostal jsem psychologický drama... Ale dobrý psychologický drama.