Recenzie (388)
Kouzelná skříňka (1951)
Životopis britského průkopníka filmu Williama Friese-Greeneho, který navrhl a patentoval filmovou kameru. Jeho život byl spleten ze,strádání a nedostatku uznání. Přichází z Bristolu do Londýna, kde věnuje všechen svůj čas a peníze do svého nového vynálezu a život tak proplouvá mezi prsty... Film je oslnivou přehlídkou nejlepších britských herců doby, mihajících se v malých cameo rolích...
Dobrodružstvo v Ríme (1962)
Ano i toto bylo uváděno na TV Nova...s dabingem
Duch nad zlato (2013) (TV film)
Slabota, bohužel...škoda..Skvostný byl pan Preiss
Elysium (2013)
Námět na seroš. Filmové zpracování skutečně uspěchané.
Traja hlupáci (2012)
je zajímavé, že původním Three Stoogets se člověk smál... když dva dělají totéž není to totéž...
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
Tak krásně se na to kouká, ale taková blbost, že jsem dlouho neviděl....Nereálné a hloupé, až je to hezké.. A ty postoje a výrazy na tvářích....))
Osamelý jazdec (2013)
Bláznivá a dobrodružná zábava na způsob Pirátů z Karibiku...Pokud se chcete bavit a nepřemýšlet jste u správného filmu. A pokud máte rádi minimalistické hraní J.Deppa budete spokojeni o trošku víc....
České století (2013) (seriál)
Bohužel se zde jasně ukazuje, že hodina a pár minut tohle téma nemají šanci obsáhnout a diváci mladší a méně znalí mají velký problém s orientací v čase, postavách ale i vyzněním....Tohle rozhodně není na jeden rychlo díl.Možná v dokumentu. Herecky hodně slušné a ,,úsporné,, podání "tatíčka" Masaryka Martina Huby. Věrné ač minimalistické prostředí a výprava.Člověk si pořád říká kdy se to nějak rozjede a rozvine a něco tu chybí....
Homeland - Zradca (2011) (seriál)
Po druhé řadě dávám 4 zvězdy...A pouštím se do třetí...A po 4 díle ani nedýchám...))Tohle se vážně povedlo parádně.Čeká mě poslední díl 3 řady....přidávám hvězdu.Hotovo ! Paráda !
Bez hraníc (2013) (seriál)
Po prvních dvou dílech na AXN...jsem lehce rozpačitý..nijak neohromil a nevybočil...