Recenzie (17)
Hviezdna loď Galactica (2004) (seriál)
smíchejte vše co máte rádi = BATTLESTAR GALACTICA = NEJ ZE VŠECH NEJ
Eurotrip (2004)
jó, někdy jsem se bavil, asi nejvíc v holandsku a slovensku :) nářez!!! Bratislava!!! Dostal jsem penny, OTEVŘU SI SVŮJ VLASTNÍ HOTEL :)
2012 (2009)
jako konzument filmů bych si to užil na 100%, jako film bych jsem žasl nad efekty, děj? kdy byl děj... možná si to pletu s dnem nezávislosti atp... aneb jak kopírovat děj a vydělávat na tom €:)
Bojová loď (2012)
asi nejsem američan abych to ocenil. mimochodem ti důchodci na tý starý lodi, kteří plní povinnsot, jsou větší masakr, než forest gump!
Avatar (2009)
HALÓ EFEKT V KINĚ 100%, po vystřízlivění 30%, PROČ? Greenpeace VS. Titanic nic víc.... ?:(
Priepasť (1989)
za mě *****, nyní se hodlám pustit na prodlouženou verzi, sdělím zázitek
Votrelec (1979)
poprvé jsem to viděl kdy mi bylo 6 let na televizním kanálu F1 v 10 večer, černobíle s titulky a věděl jsem, že tohle je nejlepší sci-fi horror, který jsem kdy viděl!!! Mistrovské dílo ve všech směrech!! kdo nezná (jestli to vlastně kromě dětí něko nezná) doporučuji tmu, velkou obrazovku a hlavně samotu!! Přeji mnoho zážitků!!!
Pekelník II - Zviazaný s peklom (1988)
vážení, tohle je žánrovka, můj názor *****
Kameňák (2003)
jako film *, vtipy asi slyšel každý, ale mělo to svoje kouzlo když jsme na to koukali s partnerkou **** a smáli jsme se partnerským vtipům
Polski film (2012)
ok, nevěnoval jsem tomu 100% pozornost, ***