Recenzie (705)
Star Wars: Epizoda II - Klonovaní útočia (2002)
Další díl a opět se mi nelíbil. Nevim proč ale ty staré Star Wars měli lepší atmosféru atd.
Hviezdne vojny: Epizóda I - Skrytá hrozba (1999)
Nové hvězdné války se mi nelíbí.
Vojna svetov (2005)
Velká podobnost se hrou Half-Life2
Návrat do budúcnosti (1985)
Kdyby ten film nebyl rozdělanej na 3 části tak bych dal o hvězdu víc.
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
O dost lepší než jednička.
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Je to určitě dobrej film,proto tomu dávám *** ale na druhou stranu je někdy vyloženě stupidní. Třeba vylodění na pláži omaha ve zkutečnosti trvalo asi půl dne a ne půl hodiny :D
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Nevim co na tom všichni vidíte.
Mr. Robot (2015) (seriál)
První série hezky navnadila ale to co se dělo potom byla slušná jízda. Respektive totální slátanina. Dokoukal sem to a vlastně ani nevím proč sem na to koukal. Ani nevím jestli mi tam Malek přišel suprovej nebo úplně dementní, fakt nevim. Každopádně úplný shit to nebyl když mě to nutilo to dokoukat. Kdyby se mě dnes někdo zeptal co si z toho panatuju, tak se asi budu tvářit jako Rami Malek a půjdu za psychiatrem. Menší + bych mohl dát Slatera který mě překvapil. Vždycky sem ho měl za neherce ale tady vůbec nebyl špatný. SOUDTRACK byl ale VYNIKAJÍCÍ a třeba hudba Mac Quayle - 2.8.2-Ph4Se.vox je fantastická.
Hyde Park (2010) (relácia)
Tohle by byl dobrej pořad ale blbý je že je to divácký pořad a otázek je prostě žalostně málo. Přitom na FB, Twitru a jinejch stránkách je otázek velmi hodně. Moderátoři to ale ignorují a vybírají podle nich nejlepší kusy který jsou ve většině případů naprosto debilní dotazy a akorát zdržují celý pořad.
James Bond: Chobotnička (1983)
Je mi líto ale tohle byla hrůza. Podprůměrná bondovka.