Recenzie (2 753)
Grindsploitation 3: Video Nasty (2017)
No tak toto byl spíše velmi nepovedený bizardní,krvavě vyplozený režisérský úlet ,kde z pohlavního údu se klube lidské mrkající oko a krve tolik,že by se dal naplnit menší bazén.Smysl tento film ovšem nemá prakticky žádný,je to mozaika spletitých obrazů přímo se zabývající stříkající krví a důrazem na surovost,ale je to podané spíše komicky.Snímek pro absolutní fandy .
Nocturnal Activity (2014)
Eroticko duchovní horor,který měl potenciál stát se vskutku dobrým,jenže přemíra zpackaného a rušivého CGI v určitých choulostivých scénách ve formě mlhy film hodila do patřičných mezí.Příběh je o ženě,která má erotickolesbické sny a probouzí se v nejnevhodnější chvíle.Laciné a nezáživné,hororově nudné a beze strachu.Režisérsky odfláklé.
KillerSaurus (2015)
V roce 2015 natočit takovou sračkoidní pitomost jako sci-fi urazí snad každého.
Video Murders (1988)
Zle natočený film plný nelogičností a špatných hereckých výkonů.Muž se chce dostat k natáčení videí či filmů,tak si zvolí styl,který doma plně využije.Jde o škrcení s následkem smrti,kdy preferuje přímý kontakt s kamerou,.....ale pouze jednou.
Belzebuth (2017)
První Portesův horor a vůbec ne špatný,spíše jsem překvapen,jelikož má na kontě samé komediální snímky. Démonologie,ta je tam velmi dobře vkomponována a je opravdu cítit.Potetovaný hieroglifácký belzeb, napětí a celková stísněná atmosféra šlape. Pro mě prima .
Proigrannoje mesto (2018)
No tak toto je opravdu výsměch všem horor.fandům .V Rusku zřejmě kinohit a oblíbená Naděžda Michalkova.
La niña de la Mina (2016)
Prvotina Ramíreze a zrovna takový těžký žánr,kde si vylámou zuby i ti pověřenější kapacity.Film je rozpačitý jako by režisér nevěděl již po prvních dvaceti minutách kam ten děj směrovat.Jedna důlní společnost má problémy a tak je vyslán inženýr aby v dole prozkoumal určité možnosti.Jenže nastane problém.Horor skoro bez napětí,akce,lekaček........Měl jsem celkem problém to dokoukat.
Médium (2018)
Překvapení ,co lze napsat do titulků jako -horor,fantasy.Je to spíše psychologická sonda mezi realitou a vizí,ale s výborným Vladimírem Jaglyčem.Mě to ovšem nenadchlo.
Los inquilinos (2018)
Další horůrek Mexické provedience,který doplatil na režisérskou neschopnost,ikdyž možný scenář byl na daleko větší úrovni ale zpracování příběhu se minulo účinkem.Po určitém problému mladý pár se rozhodne přestěhovat na jiné místo a zkusit štěstí,spíše zapomenout na minulost a začít znovu a jinde.Ovšem sousedé jsou jiného názoru a začínají se objevovat náznaky paranormálních jevů,které dostávají větší podobu reality,které dopadají i na mladý pár..Film sám o sobě nic nového nepřináší ,ale pár trikových scén je velmi dobrých.Víc jak na průměrnou podívanou to nevidím.
Visitors - Strach na palubě (2003)
Není to film,který by opravdu vehementně zaujal.