Obľúbené seriály (9)
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
Firefly (2002)
Firefly patří k mým nejoblíbenějším seriálům vůbec. Vtipné dialogy střídají zajímavé herecké výkony, hlavně Nathan Fillion hraje výborně. Velká škoda že seriál měl tak málo dílů a že Nathan Fillion se pak už nedostal do nějakých pořádných filmů či seriálů(hlavní role myslím).
Červený trpaslík (1988)
Existuje snad něco lepšího než je toto? Nejlepší seriál pro mě... navždy.
Hviezdna loď Galactica (2004)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Zatraceně vtipné, ironické, sarkastické a cynické. Navíc u věty: "Z Billa se mi dělají vrásky na kundě." jsem smíchy umíral.
Misfits: Zmetci (2009)
Black Books (2000)
Hra o trůny (2011)
Archer (2009)
Archer aka James Bond, pouze více pití, šlapek, úchylného humoru a k tomu úctyhodný počet náhodných zabití.