Recenzie (33)
Mulan (2020)
“Spomienka” na čas keď ešte Mulan bola len v VHS verzii. Príbeh, ktorý mi vždy pripomenie detstvo. Ďakujem, že som mohol zaspomínať
Divoké Francúzsko (2013) (seriál)
Krásna príroda, zvieratá, a vzťah človek-zviera :)
Šéf (2014)
Chef ako sa patrí :)
Postavíme, opravíme, zveľadíme (2016) (relácia)
Vážne?
Pestúnka (1993)
Staršia klasika. Vždy si to rád pozrem :)
Polívka na víně (2013) (relácia)
Polívka toto je človek 😂 "Sedni si napi sá" 😂😂😂
Uhádni môj vek (2016) (relácia)
"Sútaž" v ktorej dopredu vedia odpoveď je neskutočne trapná, nudná, umelo vytlieskaná + slovenská tvorba no otras!!!
Číslo 23 (2007)
Jim Carrey a Mysteriózná/Dráma/Thriller? No kto by to čakal. Číslo 23 vie poriadne zamotať hlavu...
Náhradný plán (2011)
Muž + Žena + Porsche a príbeh hore - dole no nevadí stále ma to aj napriek tomu vedelo pobaviť :D
Proroctvo smrti (2015)
Nicolas Cage v filme Thriller/Horor vždy stojí zato. Ani tentoraz ma nesklamal. Príbeh mohol byť prepracovanejší.