Recenzie (550)
Nebeská rozkoš od Niny (2006)
Nakonec "jen" slušný průměr. Stačilo by ubrat na lezgej notu a přidat vaření a bylo by to super. Nejsem homofobní, ale tady mi to prostě přišlo samoúčelné. Ale fajn filmík na jedno mrknutí.
Královna z Katwe (2016)
Velmi hezký příběh, velmi africký film...v tom nejlepším slova smyslu.
Red Dog - Červený pes (2011)
Velmi, velmi příjemná věc...jakkoliv to není žádná selanka, ale pravá urban legend. V tomhle případě spíš outback legend:). Určitě stojí za kouknutí.
Divočina (2014)
Skvělý film o cestě a hledání. A Reese je tu jednoduše úžasná.
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Tak tohle je fakt perla:)! Někdo si úžasně vyhrál s dialogy, je to vtipné, zábavné a ač příběh celkem kravina, rozhodně super film.
Odrazu sme rodina (2018)
Velmi příjemná věc a jakkoliv jsou skoky mezi jednotlivými části filmu hodně velké, pořád to funguje. Milé, na víc než jedno podívání.
Dark Waters (2019)
Dobrý film, opět skvěle hrající Rufallo a jako vždy příšerná Hathaway...i když změna, tady je extra příšerná.
Miliardy (2016) (seriál)
Skvělé, na samé hranici pěti hvězd. Chytré, zábavné, úžasní hlavní "hrdinové"....z nichž v posledku vlastně nikdo hrdina není. Je skvělé pozorovat, jak jsou hlavní postavy nečernobílé - úžasný a neohrožený obhájce práva je vlastně egoistický kariérista a geniální filantrop a investor je vlastně dravec bez morálky. A i proto je to tak super.
Manžel na skúšku (2018)
Nic světoborného, ale na jedno fajn feel-good mrknutí určitě stačí. A Fariska je prostě super:).
Pravá blondínka (2001)
Příjemná blbina. Nic víc, nic míň. Když to tak berete, budete se bavit.