Recenzie (549)
Biely lotos - Season 1 (2021) (séria)
Tyjo, fakt nevím, co si z toho vzít. Skvěle napsané postavy...které jsou vlastně všechny šílené a každý ubližuje každému. Dokouknul jsem, další sérii bych už nedal.
Godless (2017) (seriál)
Totální pecka. Drsné, syrové...opravdu westernové. A snad každá postava stojí za to, aby si ji člověk zapamatoval.
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Absolutně úžasný vizuál...ale čím dál těžší chápat různé dimenze, aspoň pro mě. Víceméně animák, ale mnohem dospělejší, než "dospělé" verze Spidermana. Jinak fakt vopruz, že to byl jen mezidíl.
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
To bylo tak strašně blbý, až jsem se vlastně super bavil. Jasně, žádná intelektuální olympiáda to není, ale na zábavné kouknutí naprosto bez problémů. Jedna hvězda extra za nostalgii, dneska by už hysterická lobby za rovnost všech nedovolila tuhle blbinu natočit. Kvůli etnicko-sexuálně-a vůbec všechno závadnosti.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Bože, to bylo strašný.
Ostrov (2023)
Takové prázdné nic...nepotěší, neurazí.
The Covenant (2023)
Za mě to nebyla taková pecka, jak se tu píše. Jake nepůsobí jako velitel jednotky nijak extra přesvědčivě a Dar Salim, jakkoliv skvělý...nevidím tam žádný důvod, aby dělal to pro něj dělal. Ani vlastně z opačné strany. Hezky natočené, skvělé téma...celkově takové prázdné.
Na hrane zajtrajška (2014)
Parádní sci-fi...s takovým mdlým koncem. Přesto, bavil jsem se a určitě stojí za to vidět.
Božský Bruce (2003)
Za měl byl Božský Bruce...boží. Dobře jsem se bavil, jasně, nic objevného, ale i tak.
Kubo a kúzelný meč (2016)
Nádherný, opravdu pohádkový příběh, který ale hodně sráží mdlý konec...do té chvíle jsem byl nadšený. Ale i tak vymazlená věc.