Recenzie (126)
Ostrí chlapci (2016)
Russell Crowe a Ryan Gosling jsou výborná dvojka.
Blade 2 (2002)
Mnohem lepší než jednička. Nechápu, proč to má jenom 67%.
Eminem: The Real Slim Shady (2000) (hudobný videoklip)
Společně s Lose Yourself moje nejoblíbenější písnička od Eminema.
Eminem: Lose Yourself (2002) (hudobný videoklip)
Pro mě nejlepší a nejoblíbenější písnička od Eminema.
Osudový dotyk (2004)
Ať si říká kdo chce co chce. Podle mě je tohle dokonalý film.
Votrelec ³ (1992)
Musím říci, že první film Davida Finchera dopadl skvěle. Samozřejmě se to nemůže rovnat s jeho pozdějšími filmy, ovšem i tímto snímkem se může pyšnit.
Winnetou - Posledný výstrel (1965)
Poslední výstřel je poslední díl od Haralda Reinla a poslední dokonalá mayovka. Bohužel další díly už stojí za hovno. Jaká to škoda :(
Winnetou - Červený gentleman (1964)
Z dílů od Haralda Reinla podle mě nejslabší díl, ovšem i tak se na něj vždycky rád koukám.
Poklad na Striebornom jazere (1962)
Moje nejoblíbenější mayovka a podle mě i nejlepší. Tím nechci říct, že by ostatní byly špatný to vůbec ne, všechny jsou dokonalé ( tedy myslí tím jenom ty od Reinla), ale Poklad na Stříbrném jezeře odstartoval celou tu sérii a celkově i v oblíbenosti diváků, si myslím, že je tento díl ten nejvydařenější.
Ak sa nahneváme, budeme zlí (1974)
Pro mě osobně nejlepší film s těmito dvěma frajery.