Posledné recenzie (6)
Mníška (2018)
Potenciál byl rozhodně větší, ale film The Nun mne rozhodně nezklamal. Atmosféra super, Valak, když byl na scéně, tak z něj šel respekt (např. ve scéně s dveřmi s nápisem "Zde končí Bůh" naskakovala husina). Prostředí kláštera taky super, ale na druhou stranu příběh nic moc a většina lekaček taky mohlo být lepších.Za respekt nahánějícího Valaka a temnou atmosféru 70%
Coco (2017)
Ke shlédnutí jsem se dostal až teď, ale jsem velice rád, že byť opožděně jsem měl možnost tento strhující animák vidět. Naprosto zaslouženě má tento film cenu akademie za nejlepší animovaný film. nebál bych se to označit za jeden z TOP 5 filmů roku. /90%/
V zajatí démonov 2 (2016)
Wan se s horory rozhloučil skvělým filmem, který vás nenechal ani minutu v klidu. Když už jste si říkali: "Super, je den tak to bude chvilu klid." Prdlajs! Wan nás nenechá v klidu ani za denního světla. Tohle byl jeden z nejpovedenějších hororů v historii filmu! Tohle předčilo jedničku o velký kus ikdyž některé scény byly na stejnou notu, ale tomu se nedá vyhnout. 10/10