Obľúbené seriály (10)
Arabela (1980)
Arabela sa vracia (1993)
Chalupári (1975)
Bezkonkurenčně nejlepší československý seriál vše dob..vybraná elita našeho hereckého národa, úžasná atmosféra, lidová legrace pana Hlinomaze nemá v našich dějinách obdoby. Tento seriál můžu vidět několikrát v roce a stejně mám vždy pocit, že mi utekl strašně rychle
Zdivočelá země (1997)
Lietajúci Čestmír (1983)
Škrečok v nočnej košeli (1987)
Seriál, kterému nechybělo nic z československého filmového umu. Výborný scénář, režie, trikově zvládnuté efektně.
Nemocnica na okraji mesta (1977)
My všichni školou povinní (1984)
Pomalé šípy (1993)
Naprosto souhlasím s názorem kOCURA. Tento velice příjemný, pohodový a dojemný seriál, ve kterém se sešlo tolik známých a slavných hereckých osobností, z mého pohledu patří mezi to nejlepší, co u nás bylo po revoluci natočeno. Je škoda, že se nereprízuje, za tímto dílem stojí pan Venclík a pan Papoušek a to je vždy záruka kvalitní podívané. Pan Kemr, pan Bek, pan Lipský, pan Sklenčka a pan Skopeček se svých úloh zhostili stylem sobě vlastním a po všech zůstala krásná vzpomínka na společné natáčení a pan Skopeček nese tuto štafetu dodnes, přeji mu stálé a pevné zdraví. Děkuju za tento seriál