Recenzie (41)
Masakr na střední škole (2010)
přímo ubohé!
Babovřesky (2013)
Já se bavila!
Ženská věznice (2006)
nechutný porno
Hriešny tanec (1987)
Srdcovní záležitost! Tento film se prostě neokouká :)
True Blood: Pravá krv (2008) (seriál)
Po 2-3. díle jsem v tom byla až po uši! Seriál mne moc příjemně překvapil, nemůžu nedat 5*
Láska vo hviezdach (2014) (seriál)
Další seriál, který končí s otevřeným koncem👏
Ty, já a apokalypsa (2015) (seriál)
Úžasný! Akorát mě mrzí, že už nebude pokračování. Mělo to veliký potenciál.
Experiment (2016)
První díl byl úžasný, druhý se pořád dal, ale tenhle se absolutně nepovedl.
Miss špeciálny agent (2000)
70%
Miss špeciálny agent 2: Krásna a nebezpečná (2005)
První díl byl o lepší, tenhle je hodně slabý. Mělo to skončit u jedničky.