Recenzie (41)
Nedotknuteľní (2011)
Silný příběh !
MOST! (2019) (seriál)
Tohle ,že je český ? To hovno!! 5*
Kým prišla búrka (2018)
Krásný příběh , moc krásný. Ten konec byl pro mě nečekaný a brečela jsem jak malé dítě . Zkrátka je to hodně emotivní , Shailene a Sama zbožňuju , krásně zahrané.
Deň čo deň (2018)
Čekala jsem to lepší, ale jako oddychovka to jde.
Dánske dievča (2015)
Úchvatný film! Něco jsem si o příběhu Lili Elbe četla, ve filmu je to úplně jinak ale to je vlastně úplně jedno. Je to krásný! Eddie skvěle zahrál.
Dynastie (2017) (seriál)
Příjemná oddechovka.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Za mě nejlepší seriál roku 2017.
Divoká babská jazda (2017)
Lepší obsazení než námět. Každopádně jako oddechovka je to dobrý. Hodně jsem se zasmála .
Hráči so smrťou (2017)
Pořádná lekačka😃
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Nejlepší film co jsem z doby druhé světové viděla! Emocionální.. prostě nemám slov!