Recenzie (113)
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Příjemné scifi
Bedári (1958)
4 hodiny byly najednou jako okamžik...:-)
Temný rytier (2008)
1* za výborné zpracování kultovní záležitosti, 3* za životní roli Heatha Ledgera a 1* za mimořádný výkon Christiana Bale
Scarface (1983)
4* za herecký výkon Al Pacina a 1* za scénu z koupelny, kdy je absolutně chladným způsobem rozřezán za živa Tonyho parťák...
Sherlock Holmes (2009)
Výborně zachycen ponurý Londýn té doby....moc sem se těšil a nebyl jsem zklamán...:-)
Avatar (2009)
** za emotivní scény , ** za efekty a * za herecký výkon Sama
Mamma Mia! (2008)
Film vychází ze samotného soundtracku...což je velice zajímavé spojení. Meryl Streep v tomto filmu přímo září. Pokud pominu slabší konec, tak hodnotím jako velice kladný počin.
Otvorené more (2003)
Film, od kterého nic nečekáte...ale herci nakonec příjemně překvapí... nepodávají sice životní výkon ale je dobrý...
Svatba jako řemen (1967)
No co co co...:-D
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Bond je prostě bond...to se mu nedá odepřít....je pravdou, že já spíše preferuji starší počiny. Lehce se začíná vytrácet vtip a ta správná dávka akce. Naopak filmových efektů je čím dál tím vice...nejsem zastáncem teorie, že právě efekty jsou to co dělají dobrý flm...takže lehké ale očekávané zklamání...