Recenzie (10)
K zemi hleď! (2021)
Škoda, že byl syn prezidentky tak neskutečně otravný! Zkazilo to dojem celého filmu.
Pokoj (2003)
Fakt velká zábava. Doporučuju kouknout ve větší skupině a dát si panáka za každé - už musím jít.
Hora medzi nami (2017)
SPOILER! Velkou část filmu jsem si říkala, jak je to mnohem lepší, než jsem čekala. Tak proč to neskončili v části, kdy v nemocnici rozpačitá Kate zůstala se snoubencem, a vedle plačící Idris... Proč to museli kazit tím dalším. A proč by někdo po pár týdnech spal na zemi jak kdyby na ní spal mnoho měsíců/let...achjo.
Inferno (2016)
Strašná, strašná škoda, jak moc se konec odchýlil od knihy!
Kto prežije - Cagayan (2014) (séria)
Jedna z nejlepších sérií vůbec. Napínavé kmenovky, o vyloučení se často rozhodovalo až přímo na radách. Skvělé podrazy!
Kto prežije - Cambodia – Second Chance (2015) (séria)
Obsahuje spoilery. Ciera, Spencer a Tasha pro mě byli oproti jejich předchozí řadě zklamáním. Nejlepší - Kelley. Snad nejlépe zahrané skryté imunity!
Kto prežije - Blood vs. Water (2013) (séria)
SPOILERY Do sloučení šlo jen o soutěže a vyřazování. A byli jsme ochuzeni o to, co se děje ve vítězném kmeni a na Ostrově. Žádné podrazy a šílené kmenovky. Většina soutěžících ufňukaná. A Monika neuvěřitelně otravná. Do finále se dostali pro mě nejméně oblíbení. Jediná záchrana byla koncept rodiny. Možná byla chyba se koukat na toto ihned po shlédnutí Cagayan, ale pro mě to byla jedna z horších sezón.
Love Song (2013)
Průměrný film s neskutečně ukňouranu hudbou.
Dieťa Bridget Jonesovej (2016)
Absolutně nečekané a mnohonásobně lepší, než oba první díly dohromady. Kino se smíchy otřásalo od začátlu až do konce.
Toto je náš svet (2016)
Ve Varech nám to nebylo přáno. Přes smsky, na pokladnách a ani po 2,5 hodinovém čekání ve frontě před sálem. Takže až dnes. A závěr? Kdybych to viděla ve Varech, byl by to pro mě jednoznačně nejlepší film letošního festivalu (51. KVIFF)!