Recenzie (543)
Zelená míľa (1999)
Přes slzy nevidím na klávesnici! Neznám větší doják!
Přemluv bábu (2010)
Tak s tímhle přišel už sám všeznalý a všeumělý otec ODS Václav Klaus když vedl billboardovou kampaň "Zodpovědný člověk volí ODS". A od toho už je jen malý krůček k tomu říct "Levici volí jenom blbci", což Klaus vlastně implicitně taky řekl. Jinak ten klip je urážlivý vůči starším lidem (ne každý vidí 2 mrtvoly když se baví se svými prarodiči, tak jako Mádl a Issová) No a jinak je to samozřejmě demagogický, sugestivní a nedemokratický klip - nerespektuje názor nikoho jiného.
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
Začátek je sice nuda, ale když u toho vydržíte, tak je to potom opravdu řachanda! Začne to trochu depresivně - hračkám hrozí že skončí na půdě, či v horším případě na smetišti, protože jejich vlastník jde na vysokou. Ale nic není tak horké jak se navaří, a taky Pixar nerozpláče miliony dětí, takže se koukněte jak to nakonec dopadlo.. :) 3,5*
Prefíkaná banda (2004) (seriál)
taková pohádka...
Protektor (2009)
Dávám * za poslední scénu, která se odehrála mlčky a byla povedená. Jinak dějově je to dílo mdlé, chybí jakákoli invence. Kdyby tam byla alespoň nějaká historie, ale ani to..kromě toho že se r. 42 odehrál atentát na Heydricha a že i v protektorátu se vesele souložilo, se člověk nic nedozví. Tenhle film asi sází na populární hvězdičky typu Budaře, ale stejně je to o ničem, darmo mluvit..
Korisť (2007)
zápletka se jeví zajímavě, ale jinak odrhovačka a zoufale špatné výkony herců
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Cikáni, Jugoslávie, nepracovat, krást, dělat hluk, cikánská mafie.. Pořád se tam šňupe, po někom střílí, dojde i na lásku.. Normálně by mě to nebavilo, ale tenhle film je napínavý, dobrodružný a exotický, a to je na něm sympatické! I když je otázka jestli by mě to bavilo i podruhé.. 3,5*
Nezlomná vôľa (2006)
Dobré téma, historicky asi věrné, ten parlament je tam hezky, leč přílišně životopisné -- chyběla větší dramatičnost. Slabší 3*.
Bláznivá strela 33 a 1/3: Posledný trapas (1994)
Bláznivá střela 3 a Žhavé výstřely 2 jsou nejlepší parodie ever :)
Užívaj si, ako sa len dá! (2009)
Nothing works in this movie :) Má to být asi výsměch všem klišé - usedlosti, bigotismu atp., ale když to je pořád dokola, tak se to omele a tady se z toho Woodymu vytratil i ten vtip.. Ledaže by Woody točil filmy "dokud to jde", jinak si holt neumím vysvětlit sestupnou kvalitu jeho filmů; Match point parádní, Vicky Christina by šla a tohle prostě bahno..