Recenzie (21)
Pasažieri (2016)
Tak tohle bylo mega ! Opravdu chválím scénáristu i režiséra za jeden z legendárních výkonů + film s skvělými herci ! ******
Predestination (2014)
Nejzamotanější film, co jsem kdy viděl. :o ******
Antboy: Pomsta rudé fúrie (2014)
Určitě lepší jak jednička, cítil jsem rozhodně více napětí a už jsem se tolik nenudil. To dětské zamilované drama tomu pro mě dodalo šťávu. :D ****
Antboy (2013)
Nic moc, trošku ohrané a nudné i když sem tam jsem si zábavu užil. ***
Spring Breakers (2012)
Očima odborníka je to lehce nadprůměrná oddychovka, při které by mělo jít o hlubší zamyšlení ale vlastně ani nejde. 😀 Je to originální ale žádná bomba to nebyla.
Zbrusu Nový zákon (2015)
Jo jako má to svoji originalitu, ale jinak je to totální sračka!
Prostředníci (2009)
Hodně dobrej film.
50/50 (2011)
Nádherný film, napětí, slzy ani zábava nechyběli. :)100%
Lovkyne zombíkov (2016)
Originální, zábavné a akční. Plné hodnocení.
Jednoducho sexi (2002)
Byla to prdel :D