Obľúbené filmy (10)
Requiem za sen (2000)
Akira (1988)
První anime film,který jsem viděl.Naprosto mě nadchl nejenom dokonalou animaci,ale i zajimavym dějem,který určitě inspiroval tvůrce Matrixu.Nemám filmu absolutně co vytknout.
Krstný otec (1972)
Amélia z Montmartru (2001)
Nadherný film,ktery stoprocentně dojme i kus ledu.Audrey Tautou je v roli Amelie dokonala.