Obľúbené filmy (9)
Biela stuha (2009)
2001: Vesmírna odysea (1968)
Spalovač mrtvol (1968)
Červená pustatina (1964)
Obchod na korze (1965)
Mechanický pomaranč (1971)
Rozchod Nadera a Simin (2011)
Od Bílé stuhy jsem takto skvělý film neviděl. V posledních letech si asi nejvíc na filmech cením poctivosti. Rozchod je v tomto ohledu dokonalým dílem. Racionální člověk, za kterého se považuji, se před vychválením čehokoli pokusí podívat se na věc s kritckým odstupem. Film jsem viděl před několika dny, už jsem vychladl, ale i tak nedokázu vůbec nic vytknout.