Recenzie (42)
Cesta okolo sveta za 80 dní (2021) (seriál)
Mám rád cestovatelské filmy/seriály a mám rád Julese Verna, takže pro mě povinnost a asi tím i ovlivněné hodnocení, ale mě se to líbilo. A hodně! Každá epizoda jiná lokace/příběh, hlavní trio sympatické (jsem úplně v pohodě se změnami charakteru, pohlaví, barvy kůže atd.) a hudba od Hanse Zimmera také dělá hodně. Na aktuální TOP tvorbu od Netflixu to samozřejmě nemá, ale je to krásné připomenutí dobrodružných seriálů z přelom tisíciletí. A bylo by super, kdyby se 2. sezona (btw už potvrzená) věnovala 20.000 miles under the sea.
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
Mně je z toho normálně blbě...
Deň nezávislosti (1996)
Pěkná nostalgie, parádní akce a dobrý humor.
Volanie divočiny (2020)
Dobrodružná klasika, jakých se dnes už moc netočí. Digitální Buck bude vždy digitální, ale v záplavě komiksovek buďme rádi, alespoň za to. Kamera & krajina moc parádní, příběh odsýpá, je tam vtip, takže můžu jen doporučit.
Bodyguard (2018) (seriál)
TOP seriál posledních let. Poslední epizoda o něco slabší, zbytek TOP kvalita. Díky za to!
Super 8 (2011)
Příjemný rodinný film! Takové už se - bohužel - netočí.
1917 (2019)
Téměř dokonalý film. Jediné, co vytknout je absence zápletky/hlubšího děje, jinak se jedná o dokonalou filmařinu. Sam Mendes palec nahoru!
Newsroom (2012) (seriál)
Seriálová dokonalost, především ve své první sérii. Není náhodou, že za tím stojí Aaron Sorkin. Prostředí tvorby zpráv je strhující i zábavné a v dnešní době je ještě aktuálnější. Více takových seriálů.
Láska z Telerána (2010)
Pohodová oddychovka až srdcovka. Tím, že mě prostředí "News" zajímá, tak po shlédnutí "Newsroom" od Aarona Sorkina, jsem si hned dal i Morning Glory a bavilo mě to. Je to komedie se vším všudy a celý film utekl jak voda. Je tam i spousta vtipným momentů, Harrison Ford i Rachel McAdams jsou prvotřídní, takže příjemné 4 hvězdy z 5 v kategorii pohodových komedií.
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Oddechovka, nic převratného.