Recenzie (692)
Milionár z chatrče (2008)
Hloupý, kýčovitý, přeceněný a neuvěřitelně předvídatelný romanticko-pohádkový film.
Nesmrteľná milenka (1994)
Gary je zahrál nesmrtelného Ludwiga přesně tak, jak jsem si ho představoval - výjimečný, šílený,geniální, tvrdohlavý, prostě jedním slovem božský se svoji hudbou. Mnohem lepší než pohádkové bajkaření ve Formanově Amadeovi. Proč? Tvorba Beethovena nám v Nehynoucí lásce odráží vnitřní rozpoložení a charakter, naopak v první půlce Amadea je jen pěknou kulisou, doprovodem.
Barbie a Diamantový zámok (2008)
Tohle byl film, který mne svými jemnými odstíný barev po Temném rytíři spravil chuť do života. Konečně jsem pochopil proč žít. Bylo by krásné, kdyby evropský Švéd Dolph Lundgren uzavřel s Barbie sňatek a hrály by spolu tesklivé písně u ohně a zpívali by z plných plic. Psychologie postav je pro mladší část publika možná příliš komplikovaná, neb sem se ve svých 22 letech nebyl schopen vžít do myslí hrdinů. Herecké výkony byly hodny řady cen a mrzí mne, že je americká filmová akademie nechala bez povšimnutí.
Zabíjanie (1956)
I mistr Kubrick jednou začínal a hledal sám sebe. tři protože film noire moc neholduju.
Volver (2006)
Volver mě minul účinkem.
Nepodplatiteľní (1987)
Mirek Duším company contra Boby de Niro. Před patnácti lety jsem viděl chybu v dabingu, to mě zas neco napadlo. ... Při akci pomož svobodné matce s kočárem jsem dostal regulérní záchvat smíchu
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Úžasné, dojímavé, skvělé. Po prvním zhlédnutí nemám slov. Film roku.
Stroskotanec (2000)
Dobře natočené, dobře zahrané a úplně zbytečné.
Vojvodkyňa (2008)
Sice za tři, ALE! Vévodkyně není špatně natočený kostýmní, snad trochu víc než Marie Antoineta, historický film. Má pěknou kameru a vstupenku k oscarům za kostýmy. Charlotte a Ralph hrají seč jim síly stačí. A Keira jak by smet. A je to zrovna Keira ke které mám velké ALE. Mám takový pocit, neviděl jsem bohužel/bohu dík všechny její filmy, ale tak se mi zdá, že pořád hraje totéž. Přesněji stejnou roli v různých filmech. Nenašel jsem rozdílu mezi podáním postavy v Pirátech, Pokání, Artušovi a tímhle tím. Čest výjimce dělá Pýcha a předsudek(i zde je to podobné). Prot, nebo snad právě proto, pro mě není herečkou s velkým H, ale jen dobrá herečka. Až se naučí víc než pěkný usměv a prodávat svou pěknou postavičku, začnu si ji vážit jak patří. Je mladá, má na to času dost. Vévodkyně pro mě byla velkým zklamáním, i když menším než hloupé Pokání a Marie Antoineta( a na tu jsem se těšil víc jak dost).
Rastignac, alebo karieristi (2001) (seriál)
Neznám ústřední Balzacovu trilogii, takže nedokážu posoudit míru původnosti a úcty k předlohám, ale byl jsem víc než spokejený. A jak se už tady někdo zmínil, shlédl jsem i reprízu čt.