Recenzie (13)
Temný prípad - Season 1 (2014) (séria)
Pro mě vrcholný seriálový počin. Matthew McConaughey hraje v několika rovinách, naprosto uvěřitelně, jde do hloubky. Nikdy jsem nemyslela, že hlavní mužská postava ze Svatby podle Mary by byla schpná tohoto. Uvěřitelní jsou všichni, i okrajové postavy. Nejkomplexnější seriál. Všechno ve vrcholné formě - herecké výkony, scénář, charaktery postav. Nic navíc. Mám pocit, že i když opravdu všechno je na top úrovni, výkony dvou hlavních postav přesto seriál dělají tím, co je na něm tím nej nej mezi seriály. Plus scénář, existenciálně temný a kladoucí spoustu otázek.
Anjel Pána 2 (2016)
Do kina jsem nešla s až tak velkým očekáváním. A film je rozhodně předčil. Krásně laděná (nejen)vánoční pohádka, jedno dlouhé pohlazení. Výborná dvojice Jirka Dvořák a Ivan Trojan, pro mě opravdu vtipné hlášky (ne všechny budou asi pochopitelné pro publikum, které se neorientuje v katolickém prostředí), skvěle vymyšlený hlavní příběh. K nedostatkům patří pár zbytečných postav a dějových linek vedoucích nikam. Děj okolo párkaře Dyka byl zkratkovitý a nedopracovaný. Z tohoto důvodu dávám 4 hvězdičky, kdybych ale hodnotila emoce, které ve mě hrály ještě dlouho po odchodu z kina, dala bych 5.
Sherlock - Season 4 (2017) (séria)
Po špatné jedničce je trojka pro mě jeden z těch lepších Sherlocků. Pro toho, pro koho má Sherlock zůstat cynickým a povýšeným sociopatem, bude odklon asi trochu zklamání. Pro mě byla částečná proměna uvěřitelná, zapadala do kontextu děje posledních dílů a navíc, asi jako ženě, mi je nějaká emoční zápletka milá. Pravda, ne všechny Sherlockovy reakce byly hodné zdravého cynického rozumu :-).