Recenzie (69)
Nepohádky (2018) (seriál)
Jeden z mála thrillerů, který mě opravdu upoutal a nepustil. Velmi se mi líbí námět a inspirace klasických pohádek, které zná úplně každý. Přišlo mi to jako taková hra, kdy sledujete díl za dílem a hledáte spojitost nebo podobnost s konkrétními pohádkami. (Např. Tři prasátka, Červená karkulka, popelka...) 9/10
Majster ilúzie (2018) (seriál)
Je mi líto, že je pouze 13 epizod. Určitě by si tenhle seriál zasloužil více dílů. Od první chvilky mě to pohltilo a nepustilo dokud nebyl konec. Velmi oceňuji jedinečnost a originalitu oproti běžným kriminálnám, kde figuruje FBI apod.
Bumblebee (2018)
Ubírám hvězdu za děj, který je ve všech filmech o Transformers totožný. Naopak velmi oceňuji komediální vložku, opravdu jsem se během filmu bavila. Určitě se nebudu bránit znovu shlédnout Beeho nebo jiný film za série autobotů. :) 8/10
Sám doma (1990)
Vánoce bez tohohle filmu? Neexistuje! Pro mě je to tak neodmyslitelným symbolem svátků, že by to bez Kevina a jeho skvělých pastí na ty lupiče prostě nebylo ono. Taková skvělá komedie se nikdy neokouká, vtípky a hlášky z filmu jsou legendární.
Sully: Zázrak na rieke Hudson (2016)
Další skvěle natočený snímek s mým oblíbeným dodatkem: “podle skutečné události”. Trocha příměsi katastrofického filmu, životopisného, dramatu i kapkou humoru. Bylo tam hodně retrospektivy, až jsem chvíkema nevěděla jestli daná scéna je vzpomínka nebo současnost. Přesto bych se na to mohla koukat znovu a znovu.
Cyntoryn zvieratiek (2019)
Celkem zajímavý, ale chvílema depresivní až nechutný. Po shlédnutí v kině jsem měla docela zváštní (možná na mě dolehla ta depresivní atmosféra) pocity...
Everest (2015)
Dle mého názoru velmi povedený snímek. Normálně nemám problém usnout u filmu, ale tady mi to nedalo. Musela jsem koukat až do samotného konce, abych věděla jak to s každým horolezcem dopadne. Napětí, překvapení, autentičnost. Doporučuju těm, kteří milují filmy inspirované skutečnou událostí stejně jako já.
To Kapitola 2 (2019)
Vtipná vložka se mi líbila. Nicméně se daly sestříhatnaprosto zbytečné a nudné scény, délka filmu by se tak o polovinu zkrátila. Od půlky byl děj absolutně předvídatelný. Po prvním díle, který se mi opravdu velmi líbil, druhá kapitola byla obrovským sklamáním...
Černobyl - 1:23:45 (2019) (epizóda)
Viděla jsem původní dokument a spoustu videí na toto téma. Pro mě je nepředstavitelné to co se tam tehdy dělo. Po shlédnutí prvních dvou dílů jsem byla natolik vtažena do děje, že jsem se i chvíli bála větrat kvůli radiaci. Zatím naprosto skvělé. Netrpělivě vyhlížím další díly. Doporučuju každému, ať se zajímá o historii či o vědu nebo se nezajímá vůbec. Tohle není minulost následky sledujeme ještě dnes a dlouho budeme... 9,5/10
Avengers: Endgame (2019)
Neskutečný! Doteď ve mě pracují emoce. Nechce se mi věřit, že je to opravdu konec. Konec něčeho, co jsem milovala a už nebude nic dalšího... ale mohu říct “BYLA JSEM PŘI TOM”. Poslední půlhodinu jsem čuměla jen s otevřenou pusou a snad na všechno, co se odehrálo jsem nechápavě zírala a říkala si “jak?”. Opravdu velkolepé ukončení série.