Posledné recenzie (113)
Malá čarodejnica (2018)
Pohádku o Malé čarodějnici, jsem měl rád jako malý a toto filmové zpracování se mi též líbilo a docela mě překvapilo, jak bylo pěkně provedené. Určitě bych byl rád za pokračování, nebo se mi na to koukalo lépe, než jak vypadají novodobé filmy těch vycucprstů z Hollywoodu. Zde dámy a pánové, nezbývá než dát plný počet bodů a palec nahoru. Skvělá práce.
Pacific Rim: Povstanie (2018)
Měl jsem obavy z toho, že druhý Pacific Rim má na starosti někdo, u koho je vznik tohoto pokračování samotnou prvotinou. Na druhou stranu je dobře, že ji dostal někdo, kdo má velký podíl na psaní scénářů u seriálů, nebo oproti jedničce, je tady hodně posíleno, a je tu vše, co by podobný film měl mít. Na vše se velmi dobře kouká. Souboje nejsou ve tmě, v kouři, dýmu prachu apod. co by rušilo daný požitek z filmu. Vše je velmi dobře přehledné, prvotřídní, promakané, vypiplané do naprostých detailů. Kdo má rád podobné filmy, ať neváhá a jde na to do kina!!! Je to vážně kino zážitek, tak jak má být!!! Co víc si přát? já chci ku*va třetí díl!!!
Červený škorpión (1988)
Švédský obr Dolph Lundgren v šortkách a v sandálech, brání práva utlačovaných. Rudý škorpion je Rambo 3 na Ruský způsob. Stále se na něj dá dívat, a to jsem na filmech z 80 let vyrůstal.