Obľúbené filmy (9)
Thor: Ragnarok (2017)
Předchozí dva díly Thora se mi moc nelíbily, zdá se že to nebylo úplně to, co jsem očekávala od Marvel universa. Nicméně tenhle díl mě velmi příjemně překvapil a nadchl. Díky komediální vložce jsem se i pobavila a nechyběla ani akce a napětí. To vše doplněno o skvělé herce a suprové hlášky. Jednoznačně nejlépe zpracovaný snímek z trojice filmů o Thorovi.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Strážcovia Galaxie 2 (2017)
Já jsem groot! Mohla bych úvodní scénku, kde maličký groot tancuje na písničku "Mr. Blue Sky" vidět třeba milionkrát a pořád to bude dokonalý. Velice oceňuji spojení akčnosti s trochou komediálního nádechu. Některé vtipy či připomínky postav jsou opravdu legrační. Strážci vol. 2 můžu s hrdostí zařadit mezi své nejoblíbenější MARVELovky a zárověň i mezi své nej filmy celkově. Protože I'm GROOT!
Rivali (2013)
Za mrežami (2005)
V hlave (2015)
"Gratuluju San Francisco! Zničilo jsi pizzu. Nejdřív Havajani a teď ty!" prostě skvělý já na to můžu koukat od rána do večera furt se mi to bude líbit! "Kdo je príma kamarád... Bing Bong.." jsem z toho unešená víc než moje malá sestra.
To (2017)
Horor roku vážení! Myslim, že mé nadšení z kinozážitku jen tak nepřejde. Jsem velice potěšena, že film byl nad mé očekávání skvělý. Viděla jsem i původní verzi a přiznávám že nebyla v mých očích tak skvělá jako tato. Sice měl film 2 a půl hodiny, což mě na začátku velice odrazovalo a dost mi to přišlo zdouhavý. Nicméně v průběhu filmu to tak dlouhý ani nebylo. Do děje mě vtáhla hned první scénka. Dle mého názoru byl film skvěle zpracovaný. já nemám co vytknout. 93% dávám za sebe. :)