Posledné recenzie (30)
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
Tento film som mal pripravený na pozretie pekne dlhú dobu a stále som sa do toho nevedel nejako pustiť. Asi to hraničné hodnotenie(keď som sa naposledy pozeral bolo okolo 70%), málo komentov a ešte menej hodnotení od známejších užívateľov ma stále nevedelo popostrčiť. A som fakt rád, že dnes sa to vo mne zlomilo a ja som si to konečne pustil. Tých 5* dať proste nemôžem, aj keď by som tomu rád trošku naboostoval hodnotenie. A vlastne ma nenapadá nič, čo by som tomu vytkol. Je to presne ten 4* hviezdičkový film, ktorý byť lepší už nemôže, pretože na tú piatu už je primalý. A vďaka bohu za to, pretože presne takýto film mi pripomína, prečo milujem filmy ako také. Je to krásna nevinná romantika, kde namiesto zložitých a komplikovaných dospeláckych vecí ide o ten prvý bozk. Ten ostatnými spomínaný rozprávačský štýl je úsmevný a niekedy až napínavý. Hlavne keď som čakal na jej/jeho verziu udalostí, ktoré sa stali. Čo ma vážne potešilo bolo, že herci(ktorý hrajú výborne) v podstate hrali svoj reálny vek, aj keď to občas na nich tak nevyzeralo. Pre tých, na ktorých padá nočný splín...choďte do toho! ;-)
Tenure (2008)
Keď hľadáte film, ktorý si ide akýmsi vlastným pomalším tempom a máte náladu, že by ste potrebovali pohladiť trocha po duši, tak skúste toto. Strašne fajn sa na to pozerá a to hlavne kvôli trom veciam. Ľahkost s akou to je natočené. To, že každý, kto tám hrá vie, aký film ide točiť, takže sú všetci na jednej vlne a Lukovi Wilsonovi, ktorý hraje presne toho správneho sympaťáka, s ktorým by ste sa vedeli stotožniť. Feel good film ako sa patrí. Indie scéna zase raz potešila.
Robotí superopice v akci! (2004) (seriál)
Ani neviem prečo, ale názov Robotí super opice v akci mi hrozne pripomínajú Pomstu krvežíznivých sexy vampu v bikinách. :D