Obľúbené filmy (10)
Na vlásku (2010)
Neskrotná (2012)
Hotel Transylvánia (2012)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Nepriateľ pred bránami (2001)
Predátor (1987)
Votrelec vs. Predátor (2004)
Gejša (2005)
Jsem milovnice japonské kultury a tradice, od samurajů po gejši. Tenhle film je pro mě stále mezi TOP trojkou. Poprvé jsem ho viděla, když mi bylo 18. Naprosto mě uchvátila jemnost a elegance gejši. Když jsem film viděla opět po několika letech, vzala mě za srdce její láska vůči tajemnému muži, s kterým ale z určitých důvodů nemůže být. Když jsem film viděla potřetí asi před rokem, prožívala jsem atmosféru druhé světové války. Chci tím říci, že mě film nepřestává uchvacovat i po opakovaném shlédnutí.