Recenzie (98)
Van Helsing (2004)
Nevim, mel to byt asi trhak, se mnou to ale vubec trhlo a to pridavam jeste jednu hvezdicku za Danu Moravkovou :)
James Bond: Zlaté oko (1995)
Nejlepsi Brosnanovka :)
Četnícke humoresky (2001) (seriál)
Jeden z male skvelych ceskych serialu. Postavy jsou sice jednoduche, ale da se to prezit
Zberateľ kostí (1999)
Co v tomhle filmu tvurci nedotahli do konce je zaporak. Ten vrah a vubec vse kolem nej bylo proste odflaknuty. Jinak to mohlo mit solidni 4*
Mazaný Filip (2003)
Nekdy clovek nevi kdy jsou ty trapne hlasky schvalne a kdy byt schvalne nemely. Obcas srsi film ostrovtipem, jindy mam chut ho pretocit. Skoda, mohlo to byt daleko lepsi.
Hannibal (2001)
*** .Jedna hvezdicka navic za zaverecnou scenu v dome a pak v letadle :)
Denník princeznej (2001)
Klasicka romanticka komedie s jasnym strihem osklive kacatko -> vtipna promena -> krasna labut. Myslim ze Hector Elizondo trochu zavzpominal na roli v Pretty Woman. Film ktery nenadchne, ani neurazi.
Kráľovstvo nebeské (2005)
Nektere casti jsou moc roztahane a nektere jsou vzate moc hopem, takze se clovek nestaci ani divit jak se z kovare stane pan Jeruzalema. Ale tak to je asi tak vsechno Co bych tomu filmu vytknul. Mozna jeste, Orlando, ja ti to proste neverim..
Deuce Bigalow: Európsky gigolo (2005)
Des a hruza, v podstate pres kopirak vzata jednicka, ktera byla aspon originalni tim ze byla prvni. Takovy filmy maj mit jen jeden dil..
Hospoda (1996) (seriál)
Ale jo, bylo to koukatelny, sice jednoduchy, ale dalo se to // Edit: za pět let se stane hodně věcí a jedna z nich byla, že Hospoda se stala jedním z mých nejoblíbenějších českých seriálů.