Recenzie (281)
Les Aiguilles rouges (2006)
Jó toulat se v horách.
Jakusoku no Neverland (2019) (seriál)
Na na na na na na na na
Piráti ciest (2007)
Skvělá pocta Osmdesátkám.
Příběh lásky a temnoty (2015)
Velmi dobrý debut a výkon Natalie. Náročnější film pro diváka a velmi povedená hudební složka filmu.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
JJ mě v dobrém překvapil. Má to pár chyb jako třeba nahuštěnost děje(klidně bych přidal hodinu), Kylo prohraje duel s random holkou bez výcviku, ale jinak celkově velmi dobré. Nostalgie je z toho cítit na sto honů.
Arcade Fire: The Reflektor Tapes (2015)
Naživo my přijdou ty písničky lepší než na albu.
Plán (2014)
FeelsBadMan
Papierové mestá (2015)
Soundtrack made my day
X+Y (2014)
Keaton Henson + Amiina = Supr soundtrack